jueves, 25 de octubre de 2012

Consejo escolar

Se ha convocado el Consejo escolar con carácter extraordinario para hoy día 25 de octubre de 2012 a las 20.30 horas en la sala de profesores para tratar el siguiente orden del día: 

1º.-Informe Recursos de Alzada Becas de Comedor. 
2º.- Informe subsanaciones y reclamaciones de Becas de Libros de Texto. 
3º.- Presentación y aprobación si procede del Plan de mejora para el curso 2012-2013 con el análisis de los resultados de la Evaluación diagnóstica y la adopción de medidas de mejora. 

En realidad se han convocado dos consejos. En el primero se ha presentado y aprobado el punto 3, con una descripción sobre todo de las medidas previstas por el plan en cuanto a competencia en comunicación lingüística (ortografía) y competencia matemática (resolución de problemas). En el segundo consejo Pepa Andreu nos ha informado sobre los dos primeros puntos.

lunes, 22 de octubre de 2012

martes, 2 de octubre de 2012

Dossier informativo del comedor

Podéis descargar la información que se ha repartido al inicio del curso sobre el comedor en el siguiente enlace: 

Beques de menjador

Al taulell d'anuncis del centre està expost el llistat provisional de la puntuació obtinguda pels sol·licitants de beques de menjador. La puntuació de tall per a l'obtenció de l'ajuda de menjador és:

100% de l'ajuda: 15 i 16 punts
70% de l'ajuda: 10, 11, 12, 13, 14 punts

Taps per a una nova vida

El nostre col·legi ha decidit unir-se a la campanya "Tapons Solidaris" que està realitzant la Fundació SEUR junt amb la Creu Roja de Petrer. 

Per això vos demanem la vostra col·laboració perqe ens ajudeu a arreplegar els taps de plàstic de les botelles, bricks, detergents... que usem a casa. Esta campanya, "Taps per a una nova vida", va destinada a José Manuel, un xiquet de Huelva de 8 anys amb paràlisi cerebral infantil (PCI) que pateix greus problemes de mobilitat. El punt d'arreplega de tapons està situat davant de consergeria. Gràcies per la vostra col·laboració.

viernes, 21 de septiembre de 2012

Consejo escolar

El día 20 de septiembre tuvo lugar el Consejo Escolar para tratar el siguiente 
ORDEN DEL DÍA: 

1º.- Aprobación si procede del acta anterior. 
2º.- Modificación en la constitución del Consejo Escolar 
3º.- Matricula de septiembre. 
4º.- Informe apertura curso escolar 
5º.- Comedor escolar: -Balance económico. -Valoración días sueltos (se esperará a contar con los números reales del comedor)
6º.- Aprobación nuevas solicitudes de Ayudas de Libros. 
7º.- Aprobación reclamaciones becas de comedor. 
8º.- Aprobación de una actividad extraescolar (religión) 
9º.- Ruegos y preguntas

jueves, 13 de septiembre de 2012

Avisos. Multideporte y extraescolares

Os presentamos el folleto de la convocatoria para este curso de Multideporte, desde la Concejalía de Deportes de Petrer y un modelo de inscripción para las actividades extraescolares del Centro de Estudios Alho, que mantendrá una reunión informativa el día 18 a las 20.00 en el Aula de Audiovisuales.

Reunión de la comisión de libros

Reunión de la omisión de libros socializados el jueves 20 de septiembre a las 9 noche en el cole en el salón de actos del colegio.

lunes, 10 de septiembre de 2012

Avisos

Al taulell d'anuncis del centre està expost el llistat provisional de la puntuació obtinguda pel sol·licitats de beques de menjador. Encara es desconeix la puntuació de tall per a obtindre l'ajuda de menjador. Les reclamacions es podran realitzar fins al 25 de setembre en horari de 13 a 14.

Segons la Resolució e 12 de juliol de 2012, s'amplia el termini de presentació de sol·licituds de la fase A de la convocatòria d'ajudes per a l'adquisició de llibres de text i de material didàctic i informàtic, de l'alumnat d'Educació Primària per a aquells que no ho van entregar en juny o juliol. Les sol·licituds es podran arreplegar en el centre així com les instruccions pertinents i podran entregar-se en la secretaria del centre del 3 al 14 de setembre del 2012 en horari de 13 a 14.

domingo, 9 de septiembre de 2012

Benvinguda al nou curs/ Bienvenida al nuevo curso

Estimats pares i mares, en primer lloc volem donar-vos la benvinguda a este nou curs. Vos recordem que enguany l'AMPA regala als seus socis l'agenda escolar per als alumnes de primària i una bossa de neteja per als xiquets d'infantil. Els no associats hauran de pagar per l'agenda 4 euros que seran entregats al tutor de l'aula corresponent.

Vos recordem que la quota de l'AMPA són 15 euros per família que s'han d'abonar, si encara  no ho heu fet, en Caja Murcia. Compte: 0487-0498-89-2000000754 (Dies de pagament: dimarts i dijous de 12 a 14 hores). Heu d'indicar el nom de l'alumne o alumnes i el seu curs en el rebut. Termini de pagament: 10-14 de setembre.

Documents entregats el primer dia:
Assegurança d'accidents FAPA Gabriel Miró Curs 2012-2013 (Nou termini fins al 21 de setembre)