martes, 19 de junio de 2012

Agenda escolar

Durante el próximo curso vuestro hijo utilizará la agenda escolar “9 d’Octubre” que en años anteriores distribuía el colegio. Este año, la distribuirá el AMPA.

La agenda tiene un precio de 4 euros. A aquellos socios que tengan pagada su cuota antes del 31 de agosto se les entregará de forma gratuita. Los no asociados al AMPA deberán abonar los 4 euros de la agenda.

El reparto de estas agendas la realizará cada tutor en su aula en primer día de clase.

Os recordamos que la cuota del AMPA son 15 Euros por familia que se deben abonar en Caja Murcia, en el número de cuenta 0487-0498-89-2000000754. Recuerda que debes indicar el nombre del alumno o alumnos en el recibo y su curso correspondiente.
____________

Durant el próxim curs vostre fill utilitzarà l'agenda escolar “9 d'octubre” que en anys anteriors distribuïa el col•legi. Enguany, la distribuirà l'AMPA.

L'agenda té un preu de 4 euros. A aquells socis que tinguen pagada la seua quota abans del 31 d'agost se'ls entregarà de forma gratuïta. Els no associats a l'AMPA hauran d'abonar els 4 euros de l'agenda.

El repartiment d'estes agendes el realitzarà cada tutor en la seua aula en primer dia de classe.

Vos recordem que la quota de l'AMPA són 15 Euros per família que s'han d'abonar en Caixa Múrcia, en el número de compte 0487-0498-89-2000000754. Recorda que has d'indicar el nom de l'alumne o alumnes en el rebut i el seu curs corresponent

No hay comentarios:

Publicar un comentario